zesde leerjaar hvt
romantisch raadsel

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    zesdeleerjaar // Raadsel/opdracht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
yousrake



Geregistreerd op: 15 Okt 2014
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 10-12-2014 16:48:13    Onderwerp: romantisch raadsel Reageren met citaat
prinses jolien werd verlieft op een arme houthakker die Frank heette.de mensen waren dol blij dat de prinses een van hun had gekozen als haar geliefde.maar de koning vond het maar niks en verzon een plan om van frank af te komen. hij zei we moeten het lot laten beslissen of deze man met mijn dochter mag trouwen of niet? de koning nam 2 stukjes papier op de ene staat er een vinkje en op de ander een kruisje. ze werden in de zak gedaan. als frank het vinkje trok gaat hij trouwen met jolien en als hij het kruisje trok moest hij het dorp verlaten dat gingen ze doen op zaterdag om 11 uur . vrijdag avond kreeg frank bezoek van zijn vriend bob. die in de keukens van het paleis werkte. had bob zoals gewoonlijk chocomelk naar de prinses gebracht maar hij had zag dat de koning met de prinses praatte. en hoorde de koning dit zeggen: dat op beide papiertjes een kruisje zal staan. wat nu ? zei frank . als ik de koning openlijk aanspreek verlies ik mijn hoofd

wat deed frank precies om zijn bruid te krijgen zonder zijn hoofd te verliezen?????????
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
isabelle



Geregistreerd op: 27 Okt 2014
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 11-12-2014 17:21:18    Onderwerp: Re: romantisch raadsel Reageren met citaat
ik denk dat die gewoon ni komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
yousrake



Geregistreerd op: 15 Okt 2014
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 11-12-2014 17:24:09    Onderwerp: Re: romantisch raadsel Reageren met citaat
FOUT !!!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rayna
Forum Held
Forum Held


Geregistreerd op: 14 Okt 2014
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 12-12-2014 20:10:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Hij veranderen stiekem de kruisjes door vinkjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
abdelmounaim
Forum Held
Forum Held


Geregistreerd op: 14 Okt 2014
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 13-12-2014 00:24:27    Onderwerp: k Reageren met citaat
mounaim snapt hem ni
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    zesdeleerjaar // Raadsel/opdracht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum